Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 29 października 2016

Zbombardowałam pudełko

Witajcie:)
I to muszę się przyznać, że trochę niechcący je zbombardowałam he he
Każdy chyba wie, że Danusia miewa szalone pomysły:) ale dzięki temu możemy brać udział w fajnych zabawach. Jak przeczytałam o Jej kolejnym pomyśle, to uznałam, że super pomysł, ale nie mam żadnego pudełka. No cóż, może kiedyś wytyczne mi przypasują i dołączę do zabawy.
W zeszłym tygodniu wzięłam się za takie nieco większe porządki m.in. wśród przydasi (kto próbował w takim miejscu sprzątać, ten wie, że zadanie to do łatwych nie należy;)). W jednym z zakamarków znalazłam takie oto pudełko






Od razu pomyślałam o Danusi i Jej nowej zabawie.
Wzięłam klej i ręcznik papierowy. Obkleiłam tak całe pudełko. Wierzch pudełka dodatkowo ozdobiłam serwetkami szydełkowymi. Całość pomalowałam białą farbą. Dno wnętrza wyłożyłam niebieskim kartonikiem, a boki wnętrza koronką. Na wierzchu znalazła się kompozycja z żółtych i fioletowych kwiatków. Zielone świderki powstały według tego samego schematu, co te kręciołki przy dyniach (z zabawy cykliczne szydełko). Kilka perełek do dekoracji brzegów. I wstążeczka przez środek, co by można było pudełeczko zamykać.
Do stworzenia pudełka użyłam kilku technik, więc mam nadzieję, że ten punkt regulaminu Danusia zaliczy:)




 

A o tym, jakie było przeznaczenie pudełeczka dowiecie się w innym poście:)

21 komentarzy:

  1. Szydełkowe bombardowanie. Fajnie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz cos wiecej na temat recznika papierowego na tym pudelku ☺ wyszlo Ci swietne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwieciste pudełko Ci wyszło Porządki w przydasiach to syzyfowa praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło rewelacyjne pudełko :)
    Pięknie zbombardowane - haha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło śliczne pudełeczko!
    Zaciekawiło mnie to oklejenie ręcznikiem papierowym, zastanawia mnie czy udało by się zastosować w decoupagu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, bardzo ciekawie wyszło. Ja kiedyś też używałam ręcznika papierowego do zrobienia okładki książki. To fajny materiał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No popatrz takie niepozorne pudełeczko a jak ślicznie wygląda po bombardowaniu. Wiele juz tych pudełek powstało, ale chyba nie ma dwóch zrobionych ta samą technika. Wielkie pokłady kreatywności wzbudza w nas Danusia.
    Świetne sa te dodatki szydełkowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne pudełko :) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! Prawdziwe Cudeńko stworzyłaś, Prześliczne jest te pudełeczko - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudełeczko Natalko;)Ozdobiłaś je ślicznie! Szydełkowe dodatki jednak dodają uroku ;) Pozdrawiam Cię Natalko gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko wyszło Ci rewelacyjnie :).

    Fajny pomysł z papierowymi ręcznikami. Na pewno kiedyś wykorzystam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tym papierowym ręcznikiem, a efekt jest niesamowity.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pudełko, niesamowity efekt z papierem i szydełkowymi kwiatami. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fajnie przerobiłaś to pudełeczko :) Te szydełkowe kwiatki są urocze i pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne słodycze kiedyś zjadłaś ;-)
    Fajnie, pomysłowo ozdobione pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ musiałaś tych różyczek nadłubać 💐
    Bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł na przyozdobienie pudełka. Śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)