Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 8 listopada 2016

Cykliczne szydełko-słoneczniki

Witajcie:)
Tym razem w zabawie Cykliczne szydełko do zrobienia były elementy ze słonecznikami. Należało je jeszcze w ciekawy sposób wykorzystać. Ja długo się zastanawiałam, co by tu zrobić z nimi. W końcu znalazłam słoik, który według mnie idealnie nadaje się na świecznik. Tak powstały 4 słoneczniki, których nie łączyłam tak jak pokazano w kursie. Moje są łączone rogami, z ukosa. Całość przerobiłam czarnymi półsłupkami. 
Jak Wam się taki słoiczek-świecznik podoba?











8 komentarzy:

  1. Super pomysł i super wykonanie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło przepięknie ,wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, piękny i bardzo nastrojowy świecznik.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny :) Swietnie znalazals zastosowanie dla tych elementow :) I nowy sposob placzenia dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Piękny pomysł miałaś z tym Świecznikiem, Świecznik jest Uroczy, bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wygląda super ! Świetna pracca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) A ja nie pomyślałam o świeczniku..... Trudno. Fajnie wygląda.
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)