Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 25 listopada 2016

Kartka z kościółkiem

Witajcie:)
Tym razem w cyklicznych kolorkach dominują brązy, a to za sprawą dębowiaczków:)
Jeśli chodzi o różne odcienie brązu, to ja i owszem lubię, ale jedynie te kawowe i jasne:)
Tym razem przygotowałam kartkę, której głównym motywem jest wyhaftowany kościółek. Wzór oczywiście pochodzi z mojej ulubionej STRONY




16 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwa kartka, ten kościółek jest prześliczny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny haft i bardzo fajna karteczka wyszła, strona z wzorami tez moja ulubiona :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki uroczy dębowiaczek:) Ślicznie wyhaftowany kościółek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Piękny haft i bardzo Śliczna karteczka -
    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka Natalko;) Zdolniacha z Ciebie;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko udał Ci się ten dębowiaczek karteczkowy,jest piękny
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska kartka, podoba mi się pomysł z koronką, i zastanawiam się jak ją osadziłaś na kartce, że się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko bardzo fajna karteczka Ci wyszła :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka ze ślicznym haftem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka. Kościółek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowa karteczka i ciekawie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. krzyżyki mnie urzekają nieodmiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł na realizację wyzwania. Piękna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)