Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 17 listopada 2016

Kartki dla Ani

Witajcie:)
Na ten miesiąc w zabawie u Ani Iwańskiej mamy następujące wytyczne:
Na kartce  okolicznościowej ma być BROKAT
Na kartce bożonarodzeniowej maja być PTASZKI
Wielkanocna ponownie wg MAPKI ale nieco innej. 

Chyba każdy ma problem z ukazaniem mienienia się na kartce okolicznościowe. Ale mam nadzieję, że widać iż u mnie mieni się papier na kartce;)
Na wielkanocnej kartce wyszła mi jakaś linia, ale ona tylko na fotce jest, nie ma jej na kartce.







14 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. I aż 5- super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie , najładniejsza ta na zielonym tle z gilem / chyba to gil/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, piękne karteczki i trudno wybrać tę naj.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko widzę , że nabrałaś rozpędu w tym miesiącu , aż 5 karteczek i wszystkie urocze. Bardzo fajna ta z haftem i świetne z grafikami. Oczywiście ocena najwyższa, bo inna być nie może.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Przeurocze wszystkie jak jedna, Ale Mnie zauroczyły te z ptaszkami - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki przepiękne, a brokat na okolicznościowej widać bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)