Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 19 listopada 2016

Kartki dla Uli K

Witajcie:)
Wytycznymi na listopad w zabawie kartkowej u Uli K jest zwierzak, ptak- z wyjątkiem rogaczy.
U mnie są dwa misie, a może niedźwiadki he he skoro mają być zwierzątka;)
Wzory dostałam od Anety w ramach Jej zabawy we wspólne haftowanie obrazków świątecznych. Jest tam jeszcze kilka fajnych wzorków, które jak czas pozwoli to wykonam:)





Mam nadzieję, że Szefowa moje zwierzątka uzna ;) i zaliczy mi zadanie na listopad:)

13 komentarzy:

  1. Ale urocze te misiaczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki Natalio :) oczywiście zaliczam na 6+

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły Ci te misie :) JA jestem w trakcie haftowania tego drugiego, ale trochę w innej wersji. Czekam na następne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko kartki świetne ale to zasługa pięknych hafcików . Bardzo fajne wzorki i chyba szybko się je wyszywało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Urocze Misiaczki, Ale zauroczyła mnie ta druga - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie miśki zagościły na Twoich karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze misie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super!
    trzeba sie trochę tą igiełką namachać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)