Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 3 listopada 2016

Miła niespodzianka

Witajcie:)
Jakiś czas temu napisałam do Gosi z pytaniem, że można Jej stempelki wysyłać innym w ramach wymianki. Ponieważ bardzo podają mi się Jej prace i posiadamy wydruki chyba wszystkich stempelków. Przy okazji oczywiście nie omieszkałam wspomnieć, co myślę o stempelkach:) Mój mail sprawił Gosi ogromną radość. I z tego powodu postanowiła wykonać stempelki specjalnie dla mnie. Oczekując paczuszki od Gosi spodziewałam się naprawdę kilku stempelków na różne okazji. A co dostałam? Ogromną paczuchę różności:) Kochana bardzo Ci dziękuję:)
Stempelki muszę rozmnożyć he he bo tak to szkoda ich używać.
Te stempelki zostały przygotowane specjalnie dla mnie:)  I nie ma ich w Darmowych stempelkach dla każdego.






13 komentarzy:

  1. ALe fajne te stempelki , zdolniacha z tej naszej Gosi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stempelki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki są zawsze miłe😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, gratuluję tak wspaniałej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, swietny prezent ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianki zawsze są miłe :) zwłaszcza takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło czytać te słowa Natalko;)I niezmiernie miło mi, że sprawiłam Ci chociaż odrobinę radości;)Odrobinę, bo akurat kopertę miałam małą;););)Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stempelki otrzymalas :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)