Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 5 listopada 2016

Wymianka z Anią S

Witajcie:)
Do tej pory miałyśmy z Anią kilka wymianek, ile dokładnie to już chyba żadna z nas nie policzy;) Oj tym razem wymianka była chyba najdłużej realizowaną. Zaczęło się od porządków, które Ania robiła w swoich przydasiach. Znalazła kilka włóczkę, które były "na wydaniu":) a że ja ostatnio głównie z szydełkiem pracuję, to chętnie je przygarnęłam. W zamian Ania chciała bibułowe różyczki (w sumie to Ania chyba najczęściej i najchętniej z tych różyczek korzysta;)), poza tym miały być jeszcze słoneczniki szydełkowe, na które Ania miała dostarczyć kordonek. paczuszka od Ani S przyszła jeszcze we wrześniu. Ja swoją wysłałam w październiku.
Fotki od Ani

To dostałam od Ani:)





Włóczki cały czas są w użyciu:)

A to ja wysłałam do Ani:
Bibułowe różyczki:)


Pierwszy raz robiłam taką haftowaną zawieszkę:)
 

 Kaktus wg wzory z cyklicznego szydełka. Kaktus jest pierwszym kwiatkiem w pokoju Szymka-synka Ani. Co mnie bardo cieszy :)

Garść przydasi szydełkowych i z materiału. I słoneczniki


Aniu bardzo dziękuję za kolejną udaną wymiankę:)

10 komentarzy:

  1. Wymianka super, podziwiałam wszystko już u Ani. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oszczedzam rozyczki od Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Naprawdę Super wymianka, Obdarowałyście się Przepięknymi rzeczami, Podziwiam Cię za zrobienie tyle tych malutkich różyczek- Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ani tych bibułowych różyczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, obie z Anią zrobiłyście sobie super wymianki;) Ale Twoje różyczki to mistrzostwo;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, wspaniała wymijanka!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)