Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 24 listopada 2016

Zakładka szczurek:)

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z zakładką w kształcie szczurka, którą wykonałam na kolejny etap cyklicznego szydełka:)
Szydełkowy szczurek ostatnio jest bardzo popularny, a oryginalny wzór pochodzi stąd TUTAJ 
Ja się bardzo cieszę, że wzór został przetłumaczony, bo język szydełkowy w obcym języku jest dla mnie czarną magią:P
W pierwotnej wersji szczurek miał za jasne oczka, więc źrenice na czarne wymieniłam



10 komentarzy:

  1. Śmieszny szczurek :) Idealnie zakładka do książki... z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam zakładka ze ...sznurkiem !
    Elegancka i zabawna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko!Zakładeczka ze szczurkiem jest wspaniała - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. No te zakładeczki są super ! Kocham szczurki tym bardziej że mam dwa urwisy w domu hihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszedl. Bardzo się cieszę że spodobał Ci sie szczurek i podjęłaś wyzwanie.
    Pozdrawiam serdecznie DT MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie on ma wielkie oczyska!
    ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawny jest ten szczurek. Oczy mu z orbit wyszły od tego ściskania. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)