Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 6 grudnia 2016

Gwiazdki na szydełku

Witajcie:)
Kogo dziś odwiedził Mikołaj? :)
Dziś za oknem w końcu prawdziwa zima, wszędzie biało, a od rana prószy śnieg:) Widok za oknem cudny:) Oj ja tylko zza okna mogę podziwiać, bo od wczoraj walczę z katarem:( Ciągle tylko kicham i kicham, a moim największym towarzyszem stał się kartonik z chusteczkami:( ehhh jak ja nie lubię być chora:/

Dziś chciałabym Wam pokazać kilka granatowych gwiazdek, które powstały ze wzoru z zabawy cykliczne szydełko. Gwiazdki się robi bardzo szybko:)
Tak sobie pomyślałam, że w sumie to nienacinający rogów można wykorzystać je jako kwiatki;)









11 komentarzy:

  1. Hehehe witam w klubie , ja też jestem przytulona do chusteczek , nawet nie odmówiłam L4
    A gwiazdki super, idę obejrzeć wzorek , jak mówisz że prosty to może też sobie machnę kilka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, może i ja popróbuję :) Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też dołączam się do klubu chorych...
    Fajne gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER! No w sumie masz racje że możnaby je wykorzystać jako kwiatuszki. Ale gwiazdki są wspaniałe. Dziękuje żę dołączyłaś do zabawy no i życzę zdróweczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Zdrówka Ci Życzę,A u nas śniegu nie ma. Gwiazdeczki są cudowne - Pozdrawiam Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka życzę, a gwiazdki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze gwiazdeczki :) Wracaj szybko do zdrowia :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne gwiazdeczki. Mnie na szczęście choróbska omijają (odpukać) i oby jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne gwiazdki:-)
    Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda, że fajnie się robiło te gwiazdeczki :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)