Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 28 grudnia 2016

Kartki dla Ani, Ulki i Inki

Witajcie:)
Jak tam po Świętach?:) Jak je spędziliście?

Ponieważ przed świętami nie wyrobiłam się ze zrobieniem wszystkich kartek, to dziś prezentuję od razu kartki na wszystkie 3 zabawy:)
Przede wszystkim chciałabym podziękować Dziewczynom za fajną i motywującą zabawę. Dzięki Nim miałam wiele kartek na święta, które mogłam wysyłać :) Z pewnością, jeśli czas pozwoli, to w przyszłym roku również się bawię z Wami:)
Zabawy karteczkowe miały jednak jeden minus. Szybko czas leciał. Ledwo pojawiły się nowe wytyczne, a ja już niecierpliwie czekałam na kolejne. I tak miesiąc zlatywał nie wiadomo kiedy....

W grudniu Dziewczyny dały nam łatwe tematy i dowolność:)

Mieliśmy sobie wybrać wytyczne z dowolnego miesiąca. Ja wybrałam luty czyli: Bałwanek, Kurczaczek, Serduszko.
Na każde wytyczne zrobiłam po 2 kartki.

Bałwanek





Kurczaczek







Serduszko






Kolaż




Banerek

 

A tak wyglądał karton z moimi kartkami. Choć to nie wszystkie kartki bożonarodzeniowe jakie w tym roku zrobiłam 





Mamy wybrać przynajmniej 3 wytyczne z danego roku. Ja wybrałam: Styczeń-czerwony, Maj-czapka gnoma/elfa, Czerwiec-gwiazdka. 





Kto wykonał wszystkie 11 kartek, ten w grudniu robi co chce. Ja zrobiłam Mikołaja, który jest we wstążkowym okienku. Czyli mieści się w lutowych wytycznych:) 




Banerek


Część haftów pochodzi z TEJ strony, a część od Dasandy :)

Większość hatów poszarpałam z brzegów, bo nie posiadam odpowiednich ramek:(

Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za życzenia bożonarodzeniowe:)

18 komentarzy:

  1. Natalko cieszę się że i w grudniu mogę podziwiać Twoje piękne hafty i karteczki z nimi. Dziękuje Ci za udział w zabawie i cieszy mnie że Ci się spodobała. mam nadzieje że i w II etapie będziesz się bawić dalej , Karteczki do Uli i Inki również sa super, zresztą hafty wcale nie potrzebuje wielu dodatków i tak z nimi sa niepowtarzalne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię krzyżykowe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, podziwiam Twoje hafty. Moim zdaniem te poszarpane brzegi bardzo pasują i świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalio, kartek pięknych i bez liku u Ciebie! cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki , wiadomo haft wymaga troszkę pracy , tym bardziej podziwiam prace :)
    Zazdroszczę Wam tych kartek ... zawsze zrobione na przód i jak jest potrzeba to kartka już jest !!

    OdpowiedzUsuń
  6. uzbierałaś sporą kolekcję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki super i nowy wystrój bloga bardzo fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) Dziękuję za kartkę :) Śliczny bałwanek:) Sporo krzyżykujesz :)POzdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! Wszystkie Karteczki są Urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. same piękności,wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, i jaka ilość!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i pracowicie spędziłaś grudzień :-))) Wspaniałych prac i szczęścia w 2017 roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki :) Natalio bardzo dziękuję za całoroczny udział w zabawie :) Zapraszam na II edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, serdecznie dziękuję za cały rok wspólnego tworzenia, podglądania, oczekiwania... za wytrwałość! Kurczak jest the best, Mikołaj faktycznie wpadł jakby przez komin, dobrze, że ma ramkę, to nie ucieknie! ;) Dopisuję 12 kartkę z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)