Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Małe hafty:)

Witajcie:)
Jak idą przygotowania do Świąt?:) Ja dziś zakończyłam robótkowe święta i nie mam pomysłu za co by się teraz zabrać... hmm Może macie jakieś pomysły?:)

Dasanda na swoim blogu jakiś czas temu ogłosiła zabawę mobilizującą:) Polegała on na wykonywaniu małych świątecznych haftów, a w okolicach 20.12 miałyśmy się efektami pochwalić. Ja do jutra nic nowego nie stworzę, więc już dziś robię podsuwanie:)
Część wzorów mam właśnie od Organizatorki, a część z TEJ strony
Dużo tych hafcików nie ma, ale kilka się uzbierało:)
Jeden hafcik zapomniałam obfocić, więc pokazuję już na karteczce:) A księżyc ma pomalowane gwiazdki, bo jest przygotowany na konkretną kartkę:)











 

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam i zadanie zostanie zaliczone:)

11 komentarzy:

  1. Ale śliczne maleństwa. Najbardziej podoba mi się kościółek i sikoreczki na karmniku.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał ale piękne hafty :* mój faworyt to księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Ale Cudowności, Trudno wybrać Tą najładniejszą, Bo wszystkie są urocze - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko super te malutkie wzorki, szkoda że wcześniej nie trafiłam na ta zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne hafciki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne hafciki, mini kolekcję sobie zebrałaś :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)