Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 8 grudnia 2016

Prezent imieninowy:)

Witajcie:)
Dziś chciałabym się Wam pochwalić prezentem Imieninowo-Mikołajkowy;), który dostałam od od Ani z bloga Biżuteria i rękodzieło:)
Kochana bardzo serdecznie Ci dziękuję za pamięć, życzenia i tak wspaniały prezent:)
P.S. fotki z Ani bloga (pobrane za jej zgodą;))

Sami zobaczcie co za cuda:)

 

A w saniach kryły się takie przydasie:)

 

 

W paczce była również piękna kartka  z życzeniami:

 

Dekoracje świąteczne. A tak prezentuje się całość:

10 komentarzy:

  1. czad, no i przede wszystkim Natalia wszystkiego najlepszego :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, piękny prezent, cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty i super zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, piękny prezencik dostałaś;) W takim razie przyjmij i ode mnie imieninowe życzenia:zdrowia, samych radosnych dni i wszelkiej pomyślności;)Może trochę spóźnione, ale za to z głębi serca;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam moc buziaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Cudowny dostałaś prezent, Ta karteczka jest piękna - Pozdrawiam Cię Cieplutko i Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ☺ piekny prezent ☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)