Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 7 grudnia 2016

Stroik świąteczny, czyli bombardowanie u Danusi:)

Witajcie:)
Przede wszystkim bardzo dziękuję wszystkim za życzenia "zdrówka" pod poprzednim postem;) Chyba powoli zaczynają działać, bo jest jakby lepiej:)
Wszyscy już chyba wiedzą, że Danusia potrafi mieć szalone pomysły:) Ale to bardzo dobrze, bo dzięki temu motywuje do działania i pobudza naszą kreatywność:) Tym razem wymyśliła, byśmy zajęli się rolką po papierze toaletowym. Oj jak to przeczytałam, to przeszukałam chyba cały internet he he. Coś tam by się znalazło, ale jednego konkretnego pomysłu nie było. Aż tu Bożenka udostępniła u siebie wspaniały kursik na choinkę szydełkową, której wnętrzem jest właśnie taka rolka:) Skorzystałam z tego pomysłu i zrobiłam własną choinkę. Kilka dni przeleżała, bo nie wiedziałam co z nią zrobić. W końcu umieściłam ją na takim małym stroiku świątecznym, który można postawić na stole. Co o nim myślicie?
 



Fotka na dowód, że w środku jest rolka po papierze:)
 

22 komentarze:

  1. Piękny stroik Kochana :* a choinka tylko dodaje mu uroku :*
    Świetnie sobie poradziłas z bombardowaniem. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacja ! wygląda jak malutka czapeczka elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stroik mnie też podobają się szydełkowe choinki . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko fajnie że się nie poddałaś, stroiczek jest uroczy , na pewno będzie fajną ozdobą na stole.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszedł ten stroiczek na stół , choineczka szydełkowa niesamowita :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stroik stworzyłaś. Rewelacyjne wykorzystanie rolki po papierze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Bardzo mi się podoba Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko bardzo mi się podoba taka wersja choineczki i to ,że użyłaś ją tworząc stroik świąteczny i nie kopiując kropka w kropkę choinek Bożenki.Znalazłaś dla niej inne zastosowanie i bardzo fajne.
    Dziękuję za udział w zabawie .
    Buziaki i pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stroiczek, Natalko, bardzo podoba mi się choinka z figlarnym czubkiem.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko! Bardzo ładny stroik, A ta choineczka jest Super. - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo mi sie podoba taki stroik, jest uroczy:)Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ta Twoja choineczka i super wymyśliłaś podstawę, domyślam się, że z braku posiadania sznurka z drutem. To się nazywa kreatywność. Wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. BNo i proszę jaka kreatywność! Świetnie wymysliłas i choinka z zagietym czubkiem wygląda przeuroczo. Do tego ta mała bombeczka, super praca:) Nazwe ja pracę od serca:)))) Tak mi się kojarzy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! przepraszam za literówki:( Zbyt szybko pisałam i nie przeczytałam dokładnie.
      Serdeczności.

      Usuń
  14. Swietny pomysl i wykonanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalny stroik i kolejne świetne wykorzystanie rolki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza choineczka Natalko, stroik ślicznie się prezentuje!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Roleczka w czapeczce pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)