Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 13 grudnia 2016

Świąteczny wianek:)

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam pokazać wianek, który niedawno poczyniłam. Wianek jest z papierowej wikliny i barwiony kawą:) Do dekoracji wykorzystałam brokatowe ozdoby i gałązki sztucznego świerku. Jak Wam się podoba? :)





9 komentarzy:

  1. Natalko, bardzo mi się podoba, będzie wspaniałą świąteczną ozdobą.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Bardzo mi się podoba, Jest Prześliczny-Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł ten wianuszek, kiedyś zrobiłam podobne , ale nie testowałam jeszcze barwienia kawą, chyba czas spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i misterna praca. Podziwiam jak ślicznie pleciesz z papierowej wikliny. Ja próbowałam raz i mi nie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)