Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 7 stycznia 2017

Bożonarodzeniowe podkładki pod kubki

Witajcie:)
To już ostatnia zaległa praca bożonarodzeniowe:) Od dziś będą tylko najświeższe prace świąteczne;) I inne tworki oczywiście;)

Wzór na te podkładki znalazłam w grupie szydełkowej na FB
Jak dla mnie to one są bardzo świąteczne, dlatego chętnie z tego wzoru skorzystałam. Niestety wzór znalazłam dość późno i nie miałam okazji zbyt wielu ich zrobić. Dlatego chętnie do tego wzoru wrócę;)





9 komentarzy:

  1. Natalko! Bardzo ładne podkładeczki, Jak najbardziej pasują do świąt, Kolory ładnie dobrane - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i bardzo ładne podkładki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takich. Super się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)