Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 25 stycznia 2017

CAS, czyli minimalizm na początek

Witajcie:)
Pierwsze wytyczne na ten rok w zabawie na blogu Święta na okrągło, to Clean and Simple (CAS). Jednym słowem ma być minimalistycznie. Oj ciężko było, i szczerze to nie wiem czy udało mi się wpasować w wytyczne. Zatem czekam niecierpliwie na opinię Szefowej Inki:)
Starałam się jak mogłam, by dać jak najmniej dodatków i dekoracji. W każdej kartce użyłam 3 elementów-to chyba mało:) jak na mnie to na pewno he he








 

Ponieważ brałam udział we wszystkich miesiącach zabawy karteczkowej, to otrzymałam Złotą odznakę:) Bardzo się ciesze i dziękuję:)

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/01/zota-dwunastka-prawa-i-przywileje.html

18 komentarzy:

  1. Karteczki bardzo ładnie się prezentują, obie. Mnie bardzo podoba się ta w czerwieni, z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, proste i eleganckie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, szczególnie ta pierwsza.
    Uściski, Natalko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardziej aniołkowa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki ,zwłaszcza ta z uroczym misiaczkiem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Obie Karteczki są bardzo ładne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś już tak wprawiona że ni miałam żadnych złudzeń, że sobie nie poradzisz, 12 to jednak sporo doświadczeń i wyzwań :) Obie kartki ograniczyłaś do niezbędnego minimum, jest przestrzeń i luz na nich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tytuł Twojego bloga:)Gratuluję wytrwałości w ub.roku.Karteczki fajne w swej prostocie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te karteczki. Gratuluję złotej odznaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac CAS przypadł wszystkim do gustu bo świetne kartki powstają. Twoje super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są urocze, ale najładniejsza to ta czerwona z aniołkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się z aniołkiem, ale i druga daje radę, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kartki, Twoje sa sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki śliczne. Na pewno Inka zaliczy Ci zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)