Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 13 stycznia 2017

Diabelskie szarości:)

Witajcie:)
Tym razem należało wykonać pracę z wykorzystaniem koloru szarego z połączeniem z żółtym lub czerwonym. Ja wybrałam kombinację szaro-czerwoną. I było jeszcze jedno "ale". Mianowicie w tej kombinacji nie wolno było użyć kolorów: żółtego i zielonego jako dodatkowe. Dlatego ja postawiłam na kolor czarny jako ten dodatkowy:)
Tym razem przygotowałam bransoletkę z koralików TOHO. Bransoletka jest szara z rombami czerwonymi i kropką czarną. Myślę, że półprodukty, czyli końcówki, klucz, itp można również zaliczyć do odcienia szarości;) Inspirowałam się TYM wzorem. Jednak sama go nieco przekształciłam w programie do rysowania wzorów. Nie wiem dlaczego, ale jak rysowałam wzór to zaznaczałam dwa czarne pola obok siebie, a w schemacie wyszedł tylko jedne. No ale najważniejsze, że jest idealnie na środku rombu:) W sumie pierwszy raz z tego programu korzystałam, to i tak chyba nieźle mi poszło;)

Co do koloru, to ja bardzo lubię kolor szary w dodatkach i ubraniach. Uważam,  że to dość uniwersalny kolor, do którego można wiele innych dopasować:)







 

P.S. Bransoletka do przygarnięcia:) Jeśli komuś się spodobała i chciałby ją mieć to zapraszam:)

28 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka i ja bardzo lubię takie kolorki :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka :) Połączenie kolorków bardzo fajnie wygląda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana piękna bransoletka :* świetne połączenie kolorów. A te znikające koraliki to istne diabelskie czary :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka i jeszcze ten malutki kluczyk...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka. Szarości lubuję. I jeszcze ten kluczyk. Mogłabym ją przygarnąć 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka śliczna, lubię takie zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko, bransoletka śliczna! A ja myślałam, że Ty tylko z papieru ,,czarujesz", ale widzę, że jesteś też mistrzynią koraliczków? Bomba! Pozdrawiam Cię cieplutko;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Bardzo ładna bransoletka, A ten Uroczy kluczyk dodaje jej całego Uroku - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bransoletka, delikatna przez super łączenie w taki sposób tych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bransoletka, wzór jak jakiś wąż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bransoletka. Kluczyk świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko jak widać nie tylko papier u Ciebie rzadzi bo ślicznie też czarujesz koralikami.Bransoletka wyszła świetnie .
    Dziękuję ,że nadal bawisz sie z nami w kolorki ,a każda Twoja praca mnie zawsze mocno cieszy .
    POzdrawiam ciepluśko i niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wszystkie koralikowe wyroby, a szczególnie takie wężowe bransoletki:) Sliczna i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bransoletka i w dodatku w moich ulubionych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca :) te hafty koralikowe mają w sobie to coś :) Jestem pełna podziwu dla umiejętności i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza i efektowna bransoletka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka wyszła super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś uwielbiałam takie bransoletki i choc je raczej rzadko noszę, to twoja bardzo mi się podoba/

    OdpowiedzUsuń
  19. diabelskie szarości i diabelsko ładna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna! podziwiam osoby które potrafią pracować z takimi mikroskopijnymi koralikami - ja nie miałabym do nich cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)