Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Dostałam od Was na Boże Narodzenie cz. 1

Witajcie w Nowym 2017 roku:)
Jak spędziliście Sylwestra? Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja nie, i tak zazwyczaj się nie spełniały;)
Na początku tego roku jeszcze kilka postów świątecznych u mnie będzie. Mam nadzieję, że jak najszybciej nadrobię zaległości;)

Chciałabym się Wam pochwalić prezentami jakie od Was dostałam na święta. Ponieważ trochę tego jest, to podzieliłam na dwie części. Pierwsza to prezenty, a druga to kartki :) Dziś będą prezenty:)
(Kolejność publikowanych prezentów jest przypadkowa;))

Prezent świąteczno-imieninowy




 W tym roku dostałam dzwoneczek z tym motywem, a w zeszłym roku dostałam taką bombkę:) Teraz mam mały komplet :)
 
Od AnGer Biżuteria i rękodzieło
W ramach wygranej u Ani w mini konkursie




W ramach naszej prywatnej wymianki

Ja dostałam od Ani





Ja wysłałam do Ani
Koszyczki miały być dodatkiem do prezentu Gwiazdkowego dla Mam







od Teresy Teresa-haft krzyżykowy i biżuteria z koralików




 


Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję za prezenty:) 




6 komentarzy:

  1. Natalko świetne dostałaś prezenty .
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Piękne prezenty dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale byłaś grzeczna :* tyle pięknych prezentów tu widzę :))))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)