Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 3 stycznia 2017

Dostałam od Was na Boże Narodzenie cz. 2

Witajcie:)
Tak jak wspominałam, dziś będą kartki, które od Was dostałam na Boże Narodzenie:)
Jak poprzednio-kolejność przypadkowa;)










Od Ewy




W ramach świątecznej wymianki kartkowej u Uli K

Ja dostałam kartkę od Bogusi


Swoją kartkę wysłałam do M Stach



10 komentarzy:

  1. Natalko świetne kartki , miło tak dostać karteczki od koleżanek zwłaszcza te ręcznie robione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace:) jak miło jest być zasypaną takimi pięknościamI:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki Kochana dostałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Bardzo ładne karteczki dostałaś - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki :) wspaniała jest ta nasza rodzina wirtualna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki dostałaś :D wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki otrzymałaś :) Ogromnie się cieszę, że w końcu karteczka dotarła. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)