Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 17 stycznia 2017

Kartki BN u Uli K

Bardzo chciałam zrobić kartkę z haftem krzyżykowym, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru. Z pomocą przyszła mi Ula, która podesłała kilka wzorów. I tak powstały dwie kartki z jemiołą.
Źródło napisów na dole bloga.






21 komentarzy:

  1. Piękne, ta biała najbardziej mi się podoba :)
    S

    OdpowiedzUsuń
  2. I super wyszło :) cieszę się, że kolejny rok się bawisz :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gałązki jemioły. I piękne karteczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jemioła też symbolizuje święta:) W drugim hafcie bardzo podobają mi się ładnie zaakcentowane białe kuleczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzory jemiołek piękne :-))) Podziwiam te drobne hafty z taką precyzją wykonane:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje kartki z haftem. Wyglądają zawsze pięknie. Wybierasz świetne hafciki. Jemioła jak prawdziwa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Obie karteczki są Urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, pierwsza moj nr 1 ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalio, obie karteczki śliczne, wzorki uzyte do haftu bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko świetne kartki , ten pierwszy wzorek i ja wyszywałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko krzyżyki mnie zawsze zachwycają, pierwsza kartka mnie zauroczyła, super ze nadal sie bawisz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykorzystałam ten sam wzorek jemioły, a jak różne karteczki powstały:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)