Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Kartki przez cały roku u Ani

Witajcie:)
Dziś chciałbym Wam pokazać kartki, które przygotowałam na zabawę u Ani:) W zeszłym roku bawiłam się przez cały rok, mam nadzieję, że i w tym mi się to uda:)

W styczniu mamy wykonać kartki wg BING:)


Na każda okazję przygotowałam po dwie kartki z haftem krzyżykowym. Wzory ze STRONY
Źródło napisów na dole boga

Boże Narodzenie

Czerwony-napis-zielony


 zielony-owal-ramka






Wielkanoc

nitka/sznurek-napis-owal
czerwony-napis-zielony

czerwony-zielony-napis
czerwony-zwierzę-ramka
 kwiat/roślina-nitka/sznurek-czerwony




Okolicznościowe

kwiat/roślina-nitka/sznurek-czerwony
czerwony-napis-zielony




Kolaż




Banerek


20 komentarzy:

  1. Natalko, karteczki śliczne! Uroku dodają i te misterne hafciki;)Pięknie Ci one wychodzą;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki:) Super, że wszystkie krzyżykowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, piękne kartki, Twoje krzyżyczki są ich główną ozdobą.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kurczak :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Wszystkie karteczki są Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko bardzo się cieszę, że przystąpiłaś do II edycji zabawy. Mami nadzieję że zostaniesz do końca .
    Karteczek powstało całe mnóstwo, chyba gonisz Agatkę :-)
    Wszystkie super, wiesz że ja lubię szczególnie te z haftem . Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki ☺ Tego kurczaczka rok temu w ramach zabawy u Ani, przerobiłam na haft pętelkowy. Cieszę się, że moje słoneczniki dotarły, bo Poczta Polska to jedna wielka ruletka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś z ilością :-))) Hafty piękne ,czuję się zainspirowana użyciem płótna ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilość karteczek fantastyczna. Hafciki rewelacyjne, szczególnie róże mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne haftowane karteczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalio piękne mini hafty. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki! Od razu wpadł mi w oko kurczaczek, no i ta okolicznościowa z niebieskościami - cudowne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze karteczki Natalko. Szczególnie wpadł mi w oko kurczaczek - przeuroczy!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie haftowane GÓRA!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)