Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 4 stycznia 2017

Małe wianki na stół i do powieszenia

Witajcie:)
W końcu mamy za oknem prawdziwą zimę:)
Tym razem chciałabym Wam pokazać malutkie wianki z papierowej wikliny, których użyłam do zrobienia stroików na stół świąteczny i do wykonania dekoracji na ścianę:) Co myślicie o takich drobnych dekoracjach?







12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te wianuszki, szczególnie ten na stół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie maluszki, dużo miejsca nie zajmują a akcent bożonarodzeniowy jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wianuszki. Właśnie takie drobiazgi tworzą niepowtarzalną atmosferę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Cudowne są te Maluszki, Bardzo lubię takie małe rzeczy - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. SUper wyglądają:) Muszę sobie sprawić taki na prszyły rook:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są takie malutkie wianki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie powoli zima idzie.
    Takich maleństw nie miałam okazji robić:) rurki tez musiałaś mieć cieniutkie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podobają Twoja wianki. Fajnie wyglądają w takiej mniejszej postaci :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)