Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Mitenki

Witajcie:)
W tym tygodniu w cyklicznym szydełku są do wykonania mitenki:) Bardzo prosto się je robi, bo z babcinych kwadratów.
Swoje mitenki przygotowałam z podwójnej nitki: jednej bordowej, a drugiej granatowej. Na górze zrobiłam rząd półsłupków, a na dole 2 rzędy słupków i 2 półsłupków. Brzegi wykończyłam delikatną falbanką, składającą się z 1półsłupka, 2 słupków, 1 półsłupka, 1 oczka ścisłego. Wykończenie w moim przypadku to była pełna improwizacja he he;)
Takie mitenki na pewno mi się przydadzą:)

Zapraszam wszystkich do zabawy:) Naprawdę łatwo się je wykonuje, a na stronie DIY jest wszystko krok po kroku wyjaśnione:)








Banerek

12 komentarzy:

  1. bardzo fajna kolorystyka :) ładne mitenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mitenki wyszły Ci świetnie, dobry pomysł z mieszaniem włóczki, ładna kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i w fajnym kolorku mitenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł,super ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, na pewno dobrze grzeją łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te mitenki :D Ich kolorystyka mi się tez bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i na pewno cieplutkie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Śliczne są te mitenki i ładny Kolor mają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mitenki :) Świetny pomysł z połączeniem kolorków ! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalne! A to połączenie włóczek dwóch kolorów wyszło świetnie. Cieszę się że mitenki się przydadzą i dziękuję za udział w zajęciach Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) szkoda tylko, że nie umiem robić na szydełku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)