Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 26 stycznia 2017

Ocieplacze na kubki

Witajcie:)
Długo poszukiwałam odpowiednich wzorów na ocieplacze, ale w sumie to niewiele tego w necie jest. W końcu postanowiłam, że zrobię jeden ze słupków, a drugi ściegiem reliefowym. Dla dekoracji jeden ocieplacz dostał kwiatka i kokardkę, a drugi serduszko:)
Jak Wam się podobają takie otulacze kubeczków? Ja je uwielbiam:D

Z żółtym kwiatkiem






Z serduszkiem






Ten z serduszkiem wyszedł nieco mniejszy




Ponieważ ocieplacze na kubeczki służą do otulania, to zgłaszam je na wyzwanie



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ocieplacze:-) Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ocieplacze! Kiedyś dostałam robiony na drutach i ciągle ktoś z domowników mi go podkrada :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ja jak robię to wg własnego pomysłu ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo praktyczne.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że dołączyłaś do naszego wyzwania DIY-kubkom na pewno jest już ciepło a i zawartość nie wystygnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Piękne są te płaszczyki na kubeczki, Oba cudowne,Ale ten z kwiatkiem zauroczył mnie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne i cieplutkie ocieplacze na kubeczki :*** Od samego patrzenia robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba bardzo mi sie podobaja ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. No kubki z pewnością są otulone ;) Dziękuje za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie otulacze na kubki! W imieniu zespołu DIY dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne! Zawsze sie zastanawiam czy te ocieplacze ktoś używa czy tylko dla ozdoby sa.... Teraz wiem ze do użycia:):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)