Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 28 stycznia 2017

S jak styczeń

Witajcie:)
Ania wymyśliła zabawę całoroczną, która będzie polegała na wykonywaniu jednej kartki w  miesiącu. Na kartce obowiązkowo musi się znaleźć coś, co zaczyna się na tą samą literkę co miesiąc lub nawiązywać do święta w danym czasie. Dlatego też teraz ma być coś na "S". Tematyka zawsze jest dowolna. Jednak element na S powinien nawiązywać w jakiś sposób do miesiąca, tak np. w styczniu może być szampan, sztuczne ognie, sanki, itp.
Ja zrobiłam haft krzyżykowy, na którym jest kot na nartach, czyli Ski.  Ramka jest srebrna, czyli też na "S".
Wzór na haft pozostał mi z zabawy u Dasandy
Kartka została przez Organizatorkę zabawy zaakceptowała, więc mogę się nią pochwalić:) Kto jeszcze by miał ochotę wziąć udział w zabawie? Zapraszam do Ani po szczegóły:) 
Ponieważ na styczeń mało osób się zapisało, Ania nas postanowiła nagrodzić i dostałam od Niej całą  kopertę ramek i scrapków:) Dziękuję:)



11 komentarzy:

  1. A jeszcze kotek ma szalik - też na "s".
    Karteczka super.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest bardzo ładna, kotek urocz:-)
    Ciekawa zabawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik i piękna karteczka. Byłam u Ani i miałam ochotę na zabawę , ale po podliczeniu ilości zabaw w których biorę udział wyszło mi że nie dam rady wcisnąć kolejnej. Baw się dobrze i niech powstają kolejne piekne kartki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Bardzo Fajny Pomysł na taką zabawę, A karteczka Urocza - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kiciuś. Fajna karteczka powstała.

    OdpowiedzUsuń
  7. O a ja pierwszy raz widze Taja zabawę:) zaraz polecę do Ani zerknąć a Tobie gratuluje nagrody i ślicznej karteczki, uwielbiam krzyżyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka ze słodkim kociakiem. Gratuluję nagrody od Ani. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)