Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 5 stycznia 2017

Szydełkowe choinki

Witajcie:)
Na te święta powstało sporo szydełkowych choinek. W różnych kolorach. Wszystkie poleciały jak prezenty do niektórych z Was:)

3 choinki powstały z TEGO wzoru. W tym dwie mniejsze i jedna większa. Powiem Wam, że choinki wyglądają pięknie, ale jak dla mnie to bardzo czasochłonna praca, a do tego w czasie szydełkowania powoli widać efekty. Chociaż pewnie jak będę miała więcej czasu to jeszcze takie powstaną;)




Za to tych choinek powstało bardzo dużo:) Urzekł mnie ten wzór, i bardzo szybko się je robić:) Zamierzam jeszcze z tego wzoru korzystać. Na pewno dużo więcej takich choineczek powstanie:)




11 komentarzy:

  1. świetne są te choineczki , tak sam białe na choince by świetnie wyglądały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są :) Szczególnie te mniejsze mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Cudowne choineczki i jedne i drugie, Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakie śliczne, chyba będę musiała skorzystać z Twoich polecanych wzorów :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam od Ciebie takie :) są piękne :* a wzór rzeczywiście łatwy i przyjemny - sprawdzone ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te Twoje szydełkowe choinki. Ja laik widzę, że te z pierwszych zdjęć muszą zajmować dużo czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale swietne prezenciki! Mnóstwo pracy i Twojego serducha:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)