Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 27 lutego 2017

Kartki u Ani

Witajcie:)
Luty to stanowczo za krótki miesiąc, ledwo się wyrobiłam z kartkami. Chciałam, by na każde wytyczne przypadał jakiś hafcik:) I prawie się udało. 
W lutym wytyczne do zabawy podawała Gościnna Projektantka Gosia:)
1. Boże Narodzenie - biała śnieżynka
2. Okolicznościowa - serduszka
3. Wielkanoc - zając z kurczakiem
4. Druga wielkanocna  (zamienna z Bożym Narodzeniem ) - zając z jajem
W sumie święta już niedługo, to postawiałam wypełnić wszystkie punkty wytycznych. Tylko właśnie do 4 nie zdążyłam już haftu zrobić.

Boże Narodzenie - biała śnieżynka


 Haft od Tereski kiedyś dostałam


 Okolicznościowa - serduszka







Ponieważ nie chciałam robić kartki ślubnej czy walentynkowej, to zrobiłam taką gratulacyjną dla Rodziców. Takich kartek jeszcze nie miałam, a zawsze mogą się przydać :) Serduszko jest na kołysce. Wzór ze strony Haftix 

 Wielkanoc - zając z kurczakiem





Ponieważ Gosia udostępnia swoje rysunki jak darmowe stempelki, to nie mogłam ich nie wykorzystać;)

Okolicznościowa - serduszka
Tym razem uniwersalna 


Wielkanoc - zając z kurczakiem


Druga wielkanocna  (zamienna z Bożym Narodzeniem ) - zając z jajem 






Kolaż




 

źródło napisów i stempli na dole bloga. 

P.S.

12 komentarzy:

  1. Piękny karteczkowy hurcik dziś u Ciebie!
    Fajnie mieć pełne pudełeczko kartek i czekać na okazję...

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaki piękny hurcik kartkowy . Super Natalko te karteczki i cieszę się niezmiernie że skorzystałaś ze stempelków Gosi. A moja faworytka to zimowy widoczek na czarnej kanwie. Super hafcik i cudna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :) Ta z hafcikiem na czarnej kanwie najładniejsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i pomysłowe karteczki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki ,zwłaszcza te z haftami :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie urzekła kartka z pięknym haftem na Boże Narodzenie - unikatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Przeurocze wszystkie karteczki, Ale najbardziej spodobała mi się ta z hafcikiem - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  9. ten hafcik z kołyską jets piękny :) wszystkie kartki sliczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)