Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 15 lutego 2017

Moja Walentynka

Witajcie:)
W tym roku nie tylko kartkę sama przygotowałam, ale i drobny upominek:)
Wzór na tego misia od razu wpadł mi w oko i chciałam go wykorzystać na kartkę walentynkową. W czasie wyszywanie okazało się, że jest za duży. Szkoda mi było go na kartę, więc dostał rameczkę (p.s. rameczka od Lidki). Teraz stoi na półce:). Do tego dorobiłam karteczkę, również z haftem:) I tak misio niesie kopertę, w której ukryta była karteczka;)
Wzory haftów pochodzą z TEJ strony
Źródło napisów na dole bloga.
 



 


A tak wyglądał misio przed i po obrysowaniu
 


Prawda, że misio jest uroczy:)

Najważniejsze, że prezent spodobał się Mojej Walentynce:*


A ponieważ zarówno kartka jak i prezent jest walentynkowy, czyli z okazji lutowego święta zgłaszam swoje prace do Ani


 


 

20 komentarzy:

  1. Słodki misiaczek. :) piękny prezent walentynkowy przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziachny misio :* i kartka piękna i od serca :* a najważniejsze, że prezent się podobał Twojemuci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio przeuroczy! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękna są te twoje Walentynki , zarówno obrazek z misiem jak i śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta walentynka, a misiu słodziak :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty przygotowałaś, a misiek jest uroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowną walentynkę przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje hafty. Co jeden to ładniejszy.
    Dzięki za udział w mojej zabawie karteczkowej!
    Zgodnie z "umową" zabieram fotkę by wkrótce ją zaprezentować u siebie.
    Pozdrawiam z ciepłego, słonecznego Leszna.

    OdpowiedzUsuń
  9. To śliczny komplecik, bardzo oryginalna walentynka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Misiaczek naprawdę uroczy.
    Uściski, Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie walentynki są śliczne, ale bardziej jednak podoba mi się misio, który jest cudownie uroczy :-)
    Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko, misiaczek jest przeuroczy;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalko! Przepiękny i obrazek i karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy słodziak z tego misia :)
    No i zamiast kartki z misiem jest piękny obrazek ... a z tą kartką wyszedł fajny duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna walentynka :) Misio wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny miś i kartka bardzo łądna. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)