Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 1 lutego 2017

Papuzia zakładka

Witajcie:)
Danusia dała nam dużo czasu na zbombardowanie pudełka z okienkiem, ale mnie jakoś żadne w ręce nie wpadło. Szczerze to myślałam, że tym razem nic sensownego, nie do szuflady, nie wymyślę. Aż tu dnia pewnego skończyły mi się chusteczki i już chciałam wyrzucić po nich opakowanie, kiedy mnie olśniło, że przecież to pudełko ma... okienko:) Na czarnej kanwie białym kolorem wyhaftowałam wzorek znaleziony w Twórczych Inspiracjach 5/2015. Zarówno haft jak i puste pudełko leżało sobie spokojnie na półce. Jakoś nie miałam na nie ani weny ani pomysłu. I tak do dziś, kiedy to Danusia ogłosiła kolorki na luty. Od razu zabrałam się za robotę he he, a w punkcie nr 3 Danusia napisała, by najpierw jeszcze raz wszystko przeczytać. I tak naszły mnie wątpliwości, czy wybierając wariant nr 1-niebieski,czarny,biały +min.dodatki innych(dla chętnych ) można wziąć jako inny kolor, kolor pochodzący z wariant nr 2. W sumie zakazu nie ma, więc chyba wolno. Czekam z niecierpliwością na to co powie Szefowa Danusia:)
Poza pudełkiem po chusteczkach wykorzystałam jeszcze wstążkę i perełki w płynie oraz dekoracyjna taśma.
Jeśli zakładka się na kolorki nie załapie, to będzie jedynie zbombardowanym tworkiem;)

Tak prezentuje się pudełko


Tak wyglądał haft


Gotowa zakładka





Wielkość i kształt okienka pozostają bez zmian. Tutaj zakładka na nowym pudełku jeszcze pełnym chusteczek;) 



 

30 komentarzy:

  1. Powiem Ci że pomysł wykorzystania okienka z pudełka po chusteczkach do oprawienia zakładki jest świetny !!!! i ja go sobie zabieram z małą modyfikacją , mianowicie jak będę wyszywać to najpierw sobie na kanwie odrysuje okienko i potem dobiorę wzór do okienka !!
    A Twoja zakładka po oprawieniu wygląd super i kolorki są papuzie :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Świetnie wygląda ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Wspaniała jest ta zakładka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pomysł pierwsza klasa! Wręcz genialny! Zakładka wyszła cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie błyskawica, Natalko. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny i jaka szybkość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Zakładka jest Śliczna, Pudełeczko również urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysł na zakładkę! Rewelacja 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo i w dodatku praktycznie i jeszcze dwa w jednym - hoho, ale pięknie to wymyśliłaś :)
    Zakładka wygląda super ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza zakładka Natalko, hafcik jest śliczny.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szybko uporałaś się z wyzwaniem. Śliczna zakładka. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko pomysł na zakładkę z okienka chustecznikowego miałaś wspaniały i godny naśladowania .Zakładka wyszła super a przy okazji masz zaliczone dwa zadania i to na ogromne noty z mej strony.Tak trzymaj kochana .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalko fajna zakładka, a pomysł pewnie z czasem ci podkradnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zakładka, ja bym wyeliminowała wstążeczkę :) będzie ładniejsza bez niej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Zakładka w papuzich kolorach idealna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez cudnie! Dwie zabawy w jednej! Bardzo podoba mi sie Twoja papuzia zakładka i powiem, ze pomysł na nią bardzo mnie zaskoczył:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. W życiu bym nie wpadła na taki pomysł. Rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy pomysł i fajnie wykonany,podoba m się ta zakładka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne wykorzystanie dwóch różnych światów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny haft i pomysł na wykorzystanie pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł na wykorzystanie pudełka :) Haft i zakładka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prace :) Bardzo ładnie Ci wyszła ta zakładka.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały pomysł na zakładeczkę :)
    Nie ukrywam,że go zapamiętam i być może kiedyś skorzystam,zatem dziękuję ;)
    Śliczny hafcik :) Super to wyszło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)