Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 5 lutego 2017

Prezenty od Lidki

Witajcie:)
Ponieważ Lidka u siebie już wszystkie podsumowania zeszłorocznych zabaw zrobiła, to i ja się do tego zebrałam:) Jak wiecie Lidka ma głowę pełną pomysłów i co rusz wymyśla nowe zabawy:) Najczęściej są one idealnym połączeniem świetnej zabawy i bodźcem do pobudzenia kreatywności:)
Brałam udział w zabawie kartkowej Nietypowe święty, do zabawy przyłączyłam się w lutym.
Drugą zabawą, w której bardzo chętnie brałam udział u Lidki była fotozabawa. Mieliśmy wykonywać co miesiąc fotki będące interpretacją wierszy, które Lidka nam udostępniała. Tutaj wzięłam udział we wszystkich etapach.

W fotozabawie udało mi się w sierpniu wygrać. Od Lidki dostałam wygraną fotkę w ramce i czekoladownik:)


Za całoroczny udział w zabawie od Lidki dostałam takie oto piękne prezenty:
prześliczna ramka, kawka, herbatka, uroczy miś na klucze, wstążka i kartka z podziękowaniem za udział w zabawie

 W tym była taka cudna świeczka w kształcie sowy:)


W zabawie kartkowej Nietypowe święta w ostatnim kwartale zebrałam najwięcej głosów. Od Lidki w nagrodę otrzymałam przydasie:)


Lidko Kochana bardzo Ci serdecznie dziękuję za wszystkie upominki i zabawy, jakie w zeszłym roku zorganizowałaś:) I w tym roku chętnie będę się bawiła u Ciebie w kreatywnych zabawach:)

15 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty dostalas ☺ Lidka na bogato Cie obdarowala ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych prezentów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłą pulę nagród zgarnęłaś :-) Wszystko super, Lidzia to taki nasz całoroczny Mikołaj .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Gratuluje i Bawimy się Dalej - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, bardzo fajne prezenty otrzymałaś;) Gratuluję! Cieszę się, że fajnie się się bawisz;) Ja niestety nie mam czasu na wszystkie zabawy organizowane na tylu blogach? Miłej zabawy i życzę i wielu, wielu wygranych;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję prezencików :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, piękne prezenty dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluje bo jest czego!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)