Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 9 lutego 2017

Szydełkowe serduszka

Witajcie:)
Tym razem w Cyklicznym Szydełku do zrobienia są malutkie serduszka. Powiem Wam, że robi się je dosłownie w 3 minuty:) A efekt jest super:) Takie niewielkie serduszka mogą się przydać do wielu prac.Dlatego u mnie sporo ich powstało, na zapas, a i tak pewnie jeszcze kilka zrobię:)




Zdjęcia serduszkom robiłam na kanwie, którą niedawno dostałam.
I tutaj mam pytanie do hafciarek. Ta kanwa jest bardzo drobniutka, powiedzieli mi, że to 80. Jak na niej wyszywać? Te oczka są prawie niewidoczne, a jak wbijam igłę to dziurki się robią bardzo duże i przez to krzyżyki wychodzą nierówne:( Da się w ogóle na niej haftować?


 






18 komentarzy:

  1. Słodkie serduszka :)
    Co do kanwy to da się na niej wyszywać da .... ale można oślepnąć . Zdecydowanie lubię większą :)
    Szyj dwoma nitkami muliny lub jedną , a igłę masz po prostu za grubą , kup bardzo cieniutką , tępą igłę do haftu. Weź kanwę do pasmanterii , a tam Ci dobiorą odpowiednią igłę :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serduszka:-)
    Do tej kanwy to powinna być igła 28 i ja bym wyszywała jedną nitką muliny. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka :) co do kanwy Betka już się wypowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Serduszka są śliczne i słodkie, Najlepiej mi się podobają te fioletowe - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te serduszka idziesz jak burza z tym szydełkiem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka. Małe jest piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszka. Co do kanwy większość dziewczyn już Ci odpowiedziała. Ja raz tylko wyszywałam na 20ct. Efekt był bardzo ładny ale to nie na moje nerwy i oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne maleństwa! Widać, że Ci się spodobały:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te serduszka, wyglądają bardzo dekoracyjnie.
    Miłej niedzieli Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszka! No to zapas na Walentynki i nie tylko masz spory :)
    Dziękuje za udział w Cyklicznym Szydełku.
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)