Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 19 lutego 2017

Warto było czekać :)

Witajcie:)
Na przełomie lata i jesieni w zeszłym roku na blogu Schwytane marzenia było organizowane Candy. W pierwszym losowaniu niestety nie udało mi się wygrać. Jednak wylosowana osoba nie zgłosiła się po nagrodę. W drugim losowaniu los się do mnie uśmiechnął:) P.S. Dziękuję Ulce za poinformowanie mnie o tym, bo to Ona pierwsza wysłała mi link z tą informacją:)
Przez święta i choróbska nagroda dotarła do mnie dopiero w Walentynki. Sama miałam zdecydować jaki kolor będzie miało biżu, które dostane, a także jak będzie mniej więcej wyglądało. Powiem Wam, że warto było czekać. Zobaczcie jakie cudo dostałam :D Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za ten komplecik:)

Tak wygląda komplet

Kolczyki
 
Naszyjnik




Całość bardzo starannie wykonana:)
Zobaczcie, nawet tył kolczyków pięknie się prezentuje:)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! Komplecik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw. ..gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ☺ gratulacje, cudowny prezent dostalas ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Faktycznie warto było czekać, Bardzo ładny i elegancki komplecik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik dostałaś :) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna biżuteria:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw biżuterii :)
    Nie dziwię się , że Ci się podoba , mnie też !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw biżuterii! To prawda, że warto było czekać na takie cuda :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka :) Oj warto było poczekać, i los się uśmiechnął :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka loos się umie uśmiechnąć czasami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, Natalko. Faktycznie warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że w końcu nagroda dotarła i jak widzę w nienaruszonym stanie. Jeszcze raz przepraszam że tak długo to trwało. niech komplecik dobrze się nosi. zapraszam też do udziału w kolejnych urodzinach ;-) to już niedługo :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)