Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 3 marca 2017

Choinki na śpiewniku

Witajcie:)
Wytyczne u Inki to choinka i stara książka.
Ja wykorzystałam wzory na hafty, które dostałam od Tereski oraz kartę ze śpiewnika z kolędami. Książeczka była kiedyś dodawana do jakiejś gazety. Dodatkowo kartkę z tekstem postarzyłam wykorzystując herbatę i czarny tusz.







13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym postarzaniem , wyszło super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna choinka i świetne ,warstwowe tło :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zrobiłaś, pomysłowo, brawo! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że usunęłam swój komentarz, ale pomyliłam adresata. Wędrowałam po różnych blogach i myślałam, że trafiłam do Tiny, a tu Natalka;)
    Kartki świetne. Bardzo mi się podoba Twój sposób postarzenia papieru, herbata świetnie się spisała.
    Fajny haft choinki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Piękne Karteczki, Bardzo mi się podoba ramka na tej pierwszej Karteczce - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki ze śpiewnika wyglądają jak podpalane ;) Super zrobiłaś karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)