Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 28 marca 2017

Czy jest tu biskup?

Witajcie:)
Pewnie po tytule domyślacie się, że chodzi o kolorki u Danusi. Oj Szefowa w tym miesiącu zaszalała z kolorkiem. Ni jak nie mogłam go "ugryźć". Niby pomysł był, ale materiałów brakło. W końcu znalazłam kawałek wełny, jak mi się zdawało w tym kolorze. Coś tam stworzyłam i usztywniłam. Nie wiem teraz za bardzo jak wykorzystać tę miseczkę. Jest wielkości małego pomarańcza. Tu jest połączenie biskupiego z beżem.
Dziś naszło mnie na drugie podejście do biskupiego koloru. Tym razem postawiłam na kartkę. Wykorzystałam różne odcienie fioletowego. Tło jest bardzo jaśniutkim kolorem żółtym, a nie białe. Na kartce próbowałam połączyć kolor biskupi z zielonym jabłuszkiem.
Nie lubię koloru fioletowego i różowego, zatem żadnych podobnych do nich również. Dlatego próżno u mnie w domu czy w szafie szukać tych kolorków.
Danusiu na kwiecień jakiś łatwiejszy kolorek poproszę:) Może coś świątecznego, np. baziowy lub kurczaczkowy?:)
Szefowo wybierz proszę, która praca bardziej spełnia wymogi biskupiej zabawy:)

Miseczka








Kartka






21 komentarzy:

  1. Piękna, pomysłowa karteczka, miseczka mnie urzekła, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dał popalić wszystkim ten biskup. Ale ostatecznie dałaś radę i to najważniejsze. Dla mnie miseczka jest bardziej biskupia i bardzo fajna,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko obie prace są biskupie i w jak najlepszym porządeczku , bo w końcu to kolor o wielu twarzach haha,znaczy odcieniach.
    Miseczka świetna i mimo,że bardziej jej koloru biskupiego to do podsumowania z pewnością porwę także karteczkę ,jeśli oczywiście pozwolisz .
    Dzięki śliczne za udział w zabawie .
    Buziaki i pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczka jest urocza. Taka malutka :)
    I kartka pięknie Ci wyszła. Pracusiu aż dwóch biskupów zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Obie prace są wspaniałe, Ale koszyczek jest bardziej biskupi - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace, szczególnie ta biskupia serweteczka-podstaweczka:) Przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta miseczka :) A kartka wyszła super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna miseczka :) Ja bym ją od razu zaadoptowała na podstawkę pod świeczkę :) Karteczka urocza i bardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pomysłowa miseczka :) Wygląda jak pierwiosnek. Kartka też świetna.A pomysł na kolor baziowy w kwietniu gorąco popieram, bo bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta miseczka to taki mały koszyczek na wielkanocne jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, Hej Natalia, dziękuje serdecznie za sympatyczne odwiedzinki u mnie, dzięki którym trafiłam tutaj. Widzę że prawie każda osoba tworząca swoje prace wg wytycznych Danusi miała troszkę kłopot z tymi kolorkami, ale myślę że Twoje rozwiązania są jak najbardziej trafione i zarówno pierwsza, jak i druga praca pasuje do "biskupa".
    Ja tą małą, śliczną miseczkę widzę w roli świątecznego koszyczka na czekoladowe jajeczka. Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie obie prace pasują:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna miseczka i karteczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę ,że miseczka jest bardziej biskupia, chociaż karteczce też niczego nie brakuję, obie prace są bardzo fajne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś ten kolor nie był dla mnie najgorszy, choć nadal biskup słabo kojarzy mi się z naturą :-)
    Bardzo fajna miseczka, nie szkodzi że na pomarańcze za mała, ale dobrze będą w niej wyglądać cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka jest urocza ale miseczka bardzo mi się spodobała. Wspaniały pomysł Natalko!
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna miseczka, tak myślę, przecież stanie i 'pięknie wyglądanie' to też jaieś zastosowanie? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten puchaty przestrzenny kwiatek :-) Przyznaję, że nie wpadłabym na to, żeby używać go jako miseczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miseczka jest piękna i pewnie nie jeden pomysł wpadnie Ci na jej wypełnienie .Karteczka prosto ozdobiona bez nadmiaru zdobień tworzy fajną całość z prostym wzorem
    w tle .Moim zdanie świetnie sobie poradziłaś .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)