Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 10 marca 2017

Dzień Mężczyzny

Witajcie:)
Na wstępnie chciałabym wszystkim Panom złożyć najlepsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzny!!! :)

Właśnie na tę okazję przygotowałam moje zaproszenie:) jest ono jednocześnie kartką z życzeniami dla mojego Mężczyzny:) Wiadomo, że Panowie lubią piwko, więc to idealny skromny prezent z okazji tego święta. Zamiast kupować jakieś piwko lepiej zaprosić do jakiegoś pubu. Tym bardziej że w Łodzi jest pub, w którym jest kilkadziesiąt gatunków najróżniejszych lanych piw. Raj dla mojego smakosza piwka:)

Na kartce jest haft przedstawiający kufelek piwka. Wzór pochodzi ze strony haftix
Natomiast napis i dekoracja wykonane są z magicznych mazaków do ubrań, które dostałam od AnGer. pisaki po wyschnięciu trzeba przeprasować, a wtedy pęcznieją:)
Ponieważ kartka jest z okazji marcowego święta i wykorzystałam do niej magiczne mazaki, to idealnie nadaje się na zabawę u Ani

Napis przed prasowaniem





Napis po wyprasowaniu 




Ponieważ napis "Dzień mężczyzny" nie zmieścił mi się na pierwszej stronie, to dałam go do środka




8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście mężczyźni uwielbiają piwko , mój nie jest wyjątkiem !
    Kartka świetnie zinterpretowała to święto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka i świetny pomysł na prezent dla Mężczyzny :)
    Magiczne mazaki rzeczywiście są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę super kartka dla faceta, mam zawsze problem z takimi kartkami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Karteczka jest Super, Bardzo ładna i Pomysłowa
    - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)