Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 18 marca 2017

Haftowane bombki-marzec

Witajcie:)
Na wstępie przypomnę, że jeszcze można zapisać się na "Podaj dalej" :) Zapraszam


Jak wiecie zapisałam się na haftowaną zabawę u Agnieszki:) Co miesiąc podsyła nam wzory 3 bombek i dodatkowego wzorku, który jest nieobowiązkowy. W tym miesiącu dodatkowe były 2 babeczki, z czego wystarczyło jedną wybrać. Ale jak sami zaraz zobaczycie wybór był bardzo trudny, więc wyhaftowałam obie:) I nawet mam już na nie pomysł;)






Podgląd

18 komentarzy:

  1. Piękne maleństwa!
    Ciekawa jestem, jak je oprawisz.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jaki masz na nie pomysł? Piękne są :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite mufinki i takie dietetyczne :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne babeczki:) Obie mnie urzekły:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki bardzo ładne, a babeczki śliczne i apetyczne. Bardzo dziękuję za piękną kartkę z tulipanem - pokażę ją za tydzień, gdy już będę miała pewność, że moje tulipany trafiły do adresatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolorki ma ostatnia babeczka :).

    U mnie w tym miesiącu jedna bombka będzie szara :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te te Twoje hafciki zarówno bombeczki jak i babeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Urocze bombeczki, A babeczki jakie apetyczne szczególnie ta pierwsza - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne! Czekam zatem na oprawę i przesyłam pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne hafciki , fajna jest ta zabawa u Agnieszki , haftuje się szybko i przyjemnie te wzorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafciki! Ciekawe co zrobisz z babeczkami, aż jestem ciekawa =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze bombki pięknie ozdobią choinki. Ja chyba zrobię z nich zawieszki i dołączę do kartek, bo moja choinka stoi na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i filigranowe. bardzo mi się podoba ta pierwsza bombka - ten zapatrzony kociak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)