Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 25 marca 2017

Kartki przez cały rok u Ani

Witajcie:)
Przypominam o PODAJ DALEJ na moim blogu:) TUTAJ

Oj jak ja się w marcu z niczym nie mogę wyrobić. Znów wszystkie kartki pokazuję na ostatnią chwilę, ehh no chyba tak ma natura he he

W tym miesiącu projektantką wytycznych jest nasza kolorkowa szefowa czyli Danusia:)

Na marzec Danusia zaproponowała :
1. kartka okolicznościowa to bukiet + wstążka
2. kartka bożonarodzeniowa to  ośnieżone drzewo + brokat
3. kartka wielkanocna to kogut + czerwony
4. druga kartka wielkanocna zamienna z bożonarodzeniową to jajo + paseczki 
( paseczki nie koniecznie na jaju , może być baza w paski lub cokolwiek innego)

A oto moje propozycje:

bukiet + wstążka
 Wzorek haftu z TEJ strony



ośnieżone drzewo + brokat
 Znalazłam tekturkę (mam ją z wymianek), którą jest choinka, a w niej płatek śniegu. Mam nadzieję, że Szefowe mi zaliczą taką interpretacją wytycznych;)


kogut + czerwony
 Wzorek koguta z internetu



jajo + paseczki 
Pisankę niedawno otrzymałam od AnGer. A jako paski są zyg-zaki na pisankach i  paski jako płotek za nimi.





Kolaż


Banerek

16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki wyczarowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki. Kogutek podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki, super interpretacje wytycznych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe interpretacje. Świetne karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Wszystkie Piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Szefowa jest bardzo wyrozumiała i zalicza wszystko :-)
    A tak poważnie to super kartki zrobiłaś . Te różyczki w wazonie tez kiedyś wyszywałam , fajny wzorek . Kogut zarąbisty i wiadomo jak wyszywany to musi mi się podobać, innej opcji nie ma :-)
    Pozostałe dwie kartki tez swój urok mają .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki ,hafty jak zawsze zachwycające i płotek pomysłowy :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładniutkie karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, ale kogut podoba mi się najbardziej!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś takie piękne kartki, że nie da się ich nie zaliczyć, każda ma w sobie to coś, czym urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki, a kogucik haftowany to dla mnie zdecydowany numer jeden :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie karteczki ale kogucior dla mnie nr jeden-świetny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki pomysłowe i urzekające :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalne karteczki, mnie też kogucik się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)