Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 22 marca 2017

Narcyzy czy żonkile?

Witajcie:)
No właśnie, czy to nazwa tych samych kwiatków? Ja to nigdy nie wiem i używam ich zamiennie:) W każdym bądź razie w tym tygodniu w Cyklicznym szydełku robimy właśnie narcyzy:)
Robi się je naprawdę szybciutko, a opis bardzo czytelnie jest przedstawiony:)
Ja zrobiłam kilka kwiatuszków i już wszystkie wykorzystałam w ozdobach świątecznych:)





 

12 komentarzy:

  1. Śliczne są, jak prawdziwe! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Kwiatki są Urocze, A narcyze i żonkile to nie są te same kwiatki. Narcyzy są białe z żółtym środkiem i są płaskie, A żonkile są żółte a środek jest wyższy w kształcie kielicha - Pozdrawiam Gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś z żonkilami , piękne kwiatuszki wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te żonkile (bo narcyzy są białe:)
    Pozdrawiam, Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszły Ci narcyzki. Chyba obydwie nazwy są używane do tego kwiatka. Z tego co się orientuję to jedne mają bardziej żółtą barwę, a drugie są kremowe, albo białe.. ale to zależy od odmiany.
    Dziękuje za udział w Cyklicznym Szydełku. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne żonkile!!! Mogą stanąć razem z szytymi tulipanami i byc całorocznym wiosennym bukietem:) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i bardzo wiosenne kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie będą się prezentować na karteczkach;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)