Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 7 marca 2017

Urodzinowy box

Witajcie:)
Jakiś czas temu zostałam poproszona o przygotowanie pudełka, które było na urodziny. Pudełeczko miało być od Dzieci i Wnuków. Na środku miał być tort, a w całości przeważać miała jasna kolorystyka. Swoją drogą muszę sobie jeszcze kilka takich torcików porobić, bo dobrze mieć je gotowe schowane w pudełku. Znacznie usprawnia to późniejszą pracę z box-em;)
źródło stempelków na dole bloga.
Scrapki mam od AnGer
Kwiatki z zimnej porcelany od Anity T.
Różyczki papierowe mam od Martyny
Puste miejsce było przeznaczone na podpisy, kto składa życzenia






P.S.

12 komentarzy:

  1. Świetny ten box , ja jeszcze nie spróbowałam .. chyba czas najwyższy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko Ci wyszło :* a ten tort smakowity i tak pięknie przybrany różami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, piękne pudełeczko, a torcik wygląda bardzo realistycznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Wspaniały Box, A torcik smakowity - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełeczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ☺ mnie kusi stworzenie takiego pudełka , ale na razie jakos nie ma okazji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)