Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 12 marca 2017

Wielkanocne kartki KTM Etap I

Witajcie:)
Zapisałam się na kilka zabaw związanych z całorocznym tworzeniem kartek bożonarodzeniowych. Jednakże niedługo Wielkanoc, więc i tych przydałoby się nieco mieć. Wiadomo, że wykonanie samodzielnie kartek jest mało motywujące, a udział w zabawie kartkowej to fajna sprawa. Jest i motywacja i pomysły:) Przynajmniej ja tak mam:) Dlatego też jak tylko Daria zaprosiła mnie do zabawy w KTM związanej z tworzeniem kartek Wielkanocnych, chętnie skorzystałam:)
Etapów będzie kilka, a zabawa trwa do 23 Kwietnia. Każdy kto chce może dołączyć w dowolnej chwili:) Na każdym etapie będą udostępnione dwie grafiki, które trzeba wykorzystać do stworzenia kartki wg mapki i wg wytycznych.

Dziś prezentuję karteczki, które przygotowałam na etap I

Według mapki







Według wytycznych

 koronka, jasne tło, warstwy, kwiaty


koronka, jasne tło, warstwy, kwiaty





9 komentarzy:

  1. Piękne kartki, szczegolnie ciekawe są te tworzone wg wytycznych ☺ dziekujemy za udzial w zabawie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki, najbardziej podoba mi się ta pierwsza według wytycznych:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki Kochana :* a karteczek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki stworzyłaś Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Piękne karteczki, Najbardziej spodobała mi się ta trzecia - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo kartek nigdy dość. Super poradziałaś sobie z wytycznymi, fajnie zinterpretowane tematy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna interpretacja Natalko, karteczki są urocze.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe prace. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)