Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 23 marca 2017

Wielkanocne kartki KTM Etap II

Witajcie:)
Tradycyjnie przypominam o zabawie PODAJ DALEJ u mnie. Zapraszam:)
Tydzień temu postanowiłam ogarnąć swoje przydasie i jakoś sensownie je poukładać. Część, ta mniej używanych przydasi trafiła w kartonach do piwnicy, resztę pookładałam w pokoju. Tak sobie wszystko ładnie poukładałam i posprzątałam, że nie chciałam burzyć tego,  przez co nie powstawały kartki. Wczoraj jednak wzięłam się za kartki, wszak miesiąc się kończy, a ja prawie żadnych na marzec nie miałam gotowych. Powstało 10 kartek, ale dziś pokaże tylko te na II etap zabawy w KTM.


Karteczki według mapki:






Według wytycznych

kolor niebieski, perełki, gaza lub bandaż(u mnie drobna kanwa, której obecność na kartce była konsultowana z Darią;))


kolor niebieski, sznurek, folk, perełki (choć kwadratowe;))


9 komentarzy:

  1. o jak mnie by się takie porządki przydały, ale zawsze się znajdzie coś innego do zrobienia . Posprzątane to mam tylko w moich hafciarskich przydasiach, kartkowe to jeden wielki misz masz. Fajne te kartki dla KTM .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe karteczki zrobiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny mają dość oryginalne grafiki, ale karteczki wychodzą bardzo fajne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Wspaniałe Karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)