Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 29 kwietnia 2017

30 Rocznica Ślubu

Witajcie:)
Kwiecień zaraz się skończy, a ja nie miałam nic na kolorki u Danusi. Już myślałam, że poszukam w czeluściach komputera jakieś biżu, które nie było jeszcze publikowane. I wtedy mnie olśniło:) Na długi weekend przyjechaliśmy do Poznania do moich Rodziców, a Oni w tygodniu obchodzili 30 Rocznicę Ślubu :) (Co niestety wiąże się również z tym, że latem będę miała okrągłe urodzin pod tytułem "Zmiana kodu", oj ciężko będzie się z tym pogodzić...). Wracając do rocznicy:) Pomyślałam, że zrobię kartkę i sprawdziłam w Internecie jak nazywa się 30 Rocznica Ślubu i okazało się, że to perłowa rocznica:) ale się pięknie złożyło:) To karteczka idealnie pasuje i na rocznicę i na kolorki:)


Rodzicom bardzo karteczka się spodobała:)
Co do moich preferencji kolorystycznych, to w biżu jak najbardziej, ale w ubraniach niekoniecznie. Nie specjalnie czuję się w jasnych ubraniach.



źródło stempelka na dole bloga

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna delikatna karteczka. ma klasę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i delikatna karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Karteczka jest Śliczna i taka Delikatna, Przeurocza Bardzo mi się podoba, Pozdrawiam Cię Gorąco
    Pozdrowienia i Najlepsze Życzenia dla Rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bardzo ladna ☺ ja zmieniam kod w listopadzie 😢

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko perełkowa karteczka na rocznicę wyszła super.
    Dziękuję za udział w zabawie ,super,że wciąż w niej jesteś .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bardzo subtelna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko, karteczka jest śliczna!Pozdrawiam Cię goraco i życzę miłej ,,majówki";)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna perełka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękna karteczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i bardzo elegancka kartka. Wspaniały pomysł z perełkowym kołem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)