Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 13 kwietnia 2017

Baranki

Witajcie:)
Dziś tak na szybciutko, chciałabym Wam pokazać szydełkowe baranki jakie na te święte zrobiłam. Jakiś czas temu znalazłam ten kursik, i postanowiłam z niego skorzystać. Powstały trzy baranki, którym dodatkowo dałam pod spód zielone serwetki. Swoją drogą, na tym blogu jest wiele fajnych pomysłów i wzorów dla szydełkomaniaczek, jak ja:)
A to moje baranki




W tym tygodniu w cyklicznym szydełku również robimy baranki. Tylko ten baranek jest malutki i ma stanowić ocieplacz na jajko:) Mój baranek będzie jednak brykał wolno na rzeżusze:)







 
 
Ponieważ do Świąt coraz mniej czasu, dlatego oba rodzaje baranków pokazałam w jednym poście:)

12 komentarzy:

  1. Świetne baranki . Baranek to fajna ozdoba i pasuje wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe stadko baranków :) Piękne oba rodzaje. Będą piękną dekoracją na Wielkanoc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!
    a pomysł na ubranko dla jajka przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stadko baranków u Ciebie. Bardzo dziękuje za udział w zabawie. Pozdrawiam i życzę zdrowych wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne baranki!
    Życzę pięknych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne baranki. Też kiedyś zrobiłam kilka z tego wzorku. Chyba muszę znów jakieś przygotować. Ale to już może na kolejne święta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)