Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Czekoladowniki? Opakowania na czekoladki :)

Witajcie:)
Jak mijają Wam Święta?:)
Chciałam Rodzicom i Dziadkowi na Święta kupić czekolady, ale miały być świąteczne. Niestety (a może na szczęście) takich w sklepie nie znalazłam. Dlatego sama zrobiłam opakowania na czekoladki. Tylko nie jestem pewna, czy to czekoladowniki, bo to bardziej opaski na czekoladki:) A według Was, to czekoladowniki?
Chciałabym je zgłosić na wyzwanie gościnnej projektantki w KTM. Jeśli oczywiście spełnia wymagania:)
Do dekoracji użyłam grafiki z zabawy kartkowej w KTM.
Źródło stempelka na dole bloga.
Dodam, że pierwszy raz w życiu takie opakowania wykonywałam:)




9 komentarzy:

  1. Myślę, że każdy rodzaj opakowania na czekoladę można nazwać czekoladownikiem. A Twoje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uszczęśliwiłaś bliskich :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czekoladowniki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, czekoladownik to opakowanie dla czekolady ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladownik nie ma żadnej ograniczonej formy. ...a Twój pomysł jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myslę, ze spelniają wymogi :) No ale ostatnie słowo ma gościnna projektantka. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ubrałaś te czekoladki, a króliś uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada w takiej oprawie to już naprawdę uroczy podarunek :)
    Odrobina wysiłku i zwykła słodkość nabiera jeszcze większego smaku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że prace są czekoladownikami, bo przecież chodzi o to, aby ładnie zapakować czekoladkę. A formy tych opakowań są różne i nie wymagam, aby to była jedna konkretna ;)
    Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy!
    Rodzice zadowoleni? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)