Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 4 kwietnia 2017

Dekoracyjna kura

Witajcie:)
mnie to wyszła nieco śmieszna na kura, ale cóż he he nie wszystko musi wychodzić idealnie;) Chyba ją źle wypchałam.
Zrobiłam jak potrafiłam i wywiązałam się z zadania w na tym etapie cyklicznego szydełka:)






18 komentarzy:

  1. Wspaniałe :) Wcale nie wyszła krzywo :) Mi się takie kureczki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna kurka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Twoja i to jest najważniejsze. Fajna wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Bardzo słodka jest ta kurka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kurka, mnie tam się podoba :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wyszła pękata i lekko zaokrąglona tu i ówdzie, ale "puszyste" kury też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodka jest! Buzia mi się sama do niej śmieje ;)
    Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka.
    Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka kurka :) Widać, że dobrze ją karmią ;)

    Dziękuję za udział w Candy. Dodałaś na swoim blogu banerek, jednak nie zamieściłaś komentarza. Niestety nie mogę tego zaliczyć. Zapraszam innym razem. Może wtedy będzie więcej chętnych, bo frekwencja nie wypaliła :( Pozdrawiam. Mary

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co zauważyłam to u Ciebie komentarze wymagają zaakceptowania przez Ciebie. Po braku komentarzy na Twoim blogu wnioskuję, że tergo nie robisz. Ciężko teraz zweryfikować, zarówno mój komentarz jak i jakąkolwiek frekwencję. Jestem przekonana, że pisałam komentarz, bo staram się szczegółowo odpowiedzieć na zadane pytanie i jeszcze czytałam go dwa razy zanim zatwierdziłam. Trudno.
    Cieszę się, że mimo braku mojego komentarza udało Ci się odnaleźć u mnie swój banerek, będąc u mnie po raz pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkradł się mały chochlik i dlatego komentarze nie były widoczne. Już naprawione :)
      Dziękuję za udział w Candy. Zapraszam na bloga po wyniki :)
      Pozdrawiam. Mary :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)