Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 1 kwietnia 2017

Kartka z kawałków czyli patchwork

Witajcie:)
Kartka z kawałków czyli patchwork, czyli dziś karteczka przygotowana na zabawę na Rogatym u Inki:)
Nigdy wcześniej "potworkowej" kartki nie robiłam, ale mam nadzieję, że dobrze mi wyszła:) Bazą są prostokąty w dwóch kolorach, a na środku jest stempelek w ramce. (źródło stempelka na dole bloga, a ramkę dostałam od AnGer). Do dekoracji dodałam kilka kryształków. Chyba mi wyszła trochę kartka, która by i na styczniowe wyzwanie się nadawała, bo taka skromna;)



14 komentarzy:

  1. Może skromna ale efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na clean & simple za bogata ;) ale na potwrkową idealna! Ciekawe kolory, i ta odrobinka czerwieni - dobrze to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie karteczka wyszła super. Bardzo delikatna a jednocześnie elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i pięknie :-D Stempelek z misiem uroczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko fajna ta kartka, patchwork to super technika bo można fajnie wykorzystać różne małe kawałeczki papierków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten środeczek,rozwesela całość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kartka, ten patchwork mnie kusi, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)