Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 22 kwietnia 2017

Kartki u Ani

Witajcie:)
Dziś pokażę Wam kartki, które przygotowałam na zabawę u Ani. W tym miesiącu Gościnną Projektantką jest Lidka, czyli Czarna Dama:)

Oto wytyczne, które wymyśliła Lidka:
1. Kartka na Boże Narodzenie  - żłóbek
2. Kartka okolicznościowa - miś, misie
3a. Kartka Wielkanocna - w kształcie jaja
3b. Zamiast kartki wielkanocnej można zrobić kartkę na I Komunię Świętą - wg  mapki
Ja zrezygnowałam z opcji I Komunii Świętej, gdyż zupełnie nie miałabym dla kogo jej zrobić, a do szuflady to nie chciałam kartki tego typu. Zwłaszcza, że przez najbliższe kilka lat nie byłaby mi potrzebna.

Jak przeczytałam wytyczne, to najbardziej zmartwiłam się wytycznymi Wielkanocnymi, bo nie mam ani bazy w kształcie jajka, ani tym bardziej wykrojników. Na szczęście Lidka napisała, że sama też nie ma i można samemu zrobić taką bazę wycinając ją po prostu. Tu z pomocą przyszła Ania Iwańska, która obdarowała mnie (Tutaj znajdziecie cała zawartość tej mega paczuszki co dostałam) dekoracyjnymi nożyczkami. Dzięki nim nie widać, że wycięte jajko nie jest idealne:)


Kartka na Boże Narodzenie  - żłóbek

Pierwotnie miał być haft, ale wzorek, który zrobiłam na czarnej kanwie wyszedł okropnie. Dlatego zrobiłam kartkę z grafiką znalezioną w internecie.

Kartka okolicznościowa - miś, misie

źródło stempelka na dole bloga

Kartka Wielkanocna - w kształcie jaja

 jako tło wykorzystałam grafikę z zabawy w KTM



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, zwłaszcza w kształcie jaja pomysłowa! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Jajo wyszło fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki Natalko, jajo wyszło najciekawiej!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalio! Piękne Karteczki, A jajko wyszło Ci Całkiem Dobrze całkiem - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super sobie Natalko poradziłaś z tematami . Powstały bardzo fajne kartki a to jej niby takie straszne a wyszło rewelacyjnie
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne karteczki, każda jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki a jajo rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I super wyszły, ta z jajem bardzo mi się podoba, grafika świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka z misiem jest bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalko pięknie poradziłaś sobie z tematami do Anulkowej zabawy,karteczki wyszły super.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne i pomysłowe karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)