Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 25 kwietnia 2017

Kartka bożonarodzeniowa u Ulki

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z karteczką, którą przygotowałam w ramach zabawy karteczkowej u Ulki. Tym razem należało wykonać kartę według mapki. Mapka jest bardzo fajna, i chętnie jeszcze z niej skorzystam:)
Niestety na ten miesiąc wystarczyło mi czasu tylko na jedną karteczkę. Oto ona:


 
źródło stempelka na dole bloga

14 komentarzy:

  1. Fajna karteczka powstała. Chyba w tym miesiącu wszyscy będę mieli mało kartek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Natalio :)
    Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka - u mnie też cieniutko z karteczkami w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka :) super interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną karteczkę stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)