Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Kurka-koczyczek

Witajcie:)
Dziś dla odmiany pokażę Wam coś z papierowej wikliny, a konkretnie 3 koszyczki w kształcie kurek.
Dwie kurki są fioletowo-żółte (choć są tak podobne, że ciężko odróżnić je od siebie;)), a jedna żółto-czerwona. Wykonywane były według konkretnych wytycznych. Nowym Właścicielkom bardzo się spodobały:) co mnie cieszy.
Kurki były robione na przestrzeni czasu, więc nie mają zbiorowego zdjęcia.

Kurka żółto-czerwona
 




Kurka żółto-fioletowa nr 1
Ma pojedynczą kokardkę i nieco inaczej kolorystycznie ułożone piórka niż nr 2



Kurka żółto-fioletowa nr 2




16 komentarzy:

  1. Ależ śliczne te kurkowe koszyczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kurki :* będą pięknie się prezentowały na Wielkanocnym stole :) też bym była zadowolna jakby mi ktoś taki cudny koszyk podarował :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te koszyczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko nie wiedziałam że jesteś mistrzem w papierowej wiklinie , kurki są prześwietne , chyba wersja jaśniejsza fioletowo - żółta podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne :) Prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! jeszcze tylko pisanki i święta gotowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze koszyczki, Natalko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia urocze kurki ! Bardzo , ale to bardzo przypadły mi do gustu :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! Bardzo piękne kurki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Są po prostu śliczne. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)