Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 18 kwietnia 2017

Prezenty od Ani:)

Witajcie:)
Jak Wam minęły Święta?:) Ponieważ my spędzamy święta w połowie w Łodzi, a w połowie w Poznaniu, to część świąt zawsze mija nam w podróży. Cóż, póki co nie wymyśliliśmy lepszego sposobu na spędzanie świąt z naszymi Rodzinami.
Kwiecień plecień, jak mawia przysłowie i to się sprawdza:) 1 kwietnia otworzyliśmy sezon grillowy, bo było tak cieplutko. Dziś jest -1 i pada śnieg, takie grube płatki, brrr, aż się nie chce z domu wychodzić...

Ale ale ja tu dziś przyszłam do Was, by się pochwalić tym co dostałam od Ani w ramach prezentu za udział w Jej zabawie karteczkowej:)
Paczuszka była wypełniona po brzegi najróżniejszymi przydasiami:) a wśród nich znalazłam komplet moich wymarzonych drewnianych świeczników:D I to do tego jeszcze dekoracja na nich jest w kolorze zielony:) Aniu spełniłaś moje marzenie i trafiłaś w dziesiątkę!! DZIĘKUJĘ:)
Przydasie są tak różnorodne, że nie tylko do dalszego kartkowania mi się przydadzą:)
Jeszcze raz bardzo serdecznie za wszystko dziękuję:)




A teraz sami podziwiajcie te cuda:)








6 komentarzy:

  1. Prześliczny prezent otrzymałaś od Ani :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko cieszę się że utrafiłam w Twoje gusta. Niech Ci wszystko dobrze służy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prezenty , gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Bardzo Piękny prezent dostałaś - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)